Anitas blåa blogg

Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Pyssel på jobbet.

Av Anita - 6 december 2007 07:25

Hej vänner!
Idag ska jag jobba på Träffpunkten igen. Jag ska ansvara för Pysselgruppen, som är på torsdagar. Va kul! Har packat ner massa kul  och fint material till att smycka tändsticksaskar. Det har dom aldrig gjort förut så det blir säkert uppskattat.


Paket nr 6 och 7 visar jag imorgon.

Ha en bra dag.

Kram från ensomfirarnåtstortimorgon

 
 
Ingen bild

carina

6 december 2007 14:25

Hej min vän!
Ojsan va jag blev överraskad o glad i dag. Tack snälla goa du!!!!!

 
Ingen bild

Annalena

6 december 2007 15:09

Hej Anita!
Så glad man blir av dina ord du skriver här:O) Jag fick ett tips av en god vän att eftersom hon hade din länk upplagd på sin sida för ganska längesen när du hade din hemsida så hade hon sparat anitas gobitar men nu googlade hon på anitas blåa blogg och då hittade hon en bloggsida med jättemycket tråkigheter som ägaren av den här bloggen hade skrivit.
Jag förstår verkligen inte varför människor av den här sorten ska behöva skriva av sej sina tråkigheter på det här sättet. Att leva sitt liv och njuta av det goda så länge man kan det är väl inget fel i det!
Jag har ingen blog eller hemsida för att jag är alldelses ny på det här.
tack igen Anita för en varm och gemytlig sida!

 
Ingen bild

Anita

6 december 2007 18:34

Hej Annalena!
Vad glad jag blir över att läsa dina rader. Tack snälla. Det är tråkigt och lite sorgligt att bli attackerad som jag blivit av henne som du varit hos. Antar att det är hos Elisabeth. Gott är det i alla fall att du ser att det inte stämmer. Hon har fått mycket om "bakfoten".
Glad är jag för alla underbara och positiva besökare. Tack för att ni finns och förgyller mina dagar.
Ha det bra Annalena och ni andra. Varmt välkommen tillbaka.
Kram, Anita

 
Ingen bild

Annalena

8 december 2007 20:39

Hej igen Anita,
ja jag vet ärligt talat inte hur jag ska tänka om det här. det finns ju en hel del på hennes bloggsida som talar för att hon faktiskt är trovärdig och att hon Elisabeth menar det som hon skriver om. Jag vill inte på något sätt blanda mej i saker och ting som jag inte har med att göra men nu har jag läst igenom alla hennes inlägg och då har jag fått en helt annan syn på det hela.

 
Ingen bild

Annalena

15 december 2007 11:44

Hej Anita,
Jag tycker verkligen de är sorgligt när vänner sviker en. Jag tycker att Elisabeth gjorde rätt som hon gjorde. att skriva om hur det hela har gått till. Inte kan man väl lägga ut ett personligt mail på nätet som du tydligen gjorde? jag läste igenom alla inläggen och besökte också hennes tidigare blogg. Så nu kan jag faktiskt inte mer än att beklaga att du ju faktiskt är som hon beskriver. Varför gör man som du gjorde vid det tillfället? Att säja nu hon har fått allt om bakfoten. Ja inte skulle jag vilja vara vän med dej i verkliga livet inte. Beter du dej så när nån ifrågasätter dej som en vän då får de va. lycka till med bloggandet för det tycks ju vara din livlina och bekräftelse i livet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 5 december 2013 00:32


Hej vänner!Nu har ni nog slutat titta in på min blogg. Jag förstår er. Här händer ju ingenting. Förlåt. Jag ville mest ge ett livstecken och önska er en mysig December.   Kram från ensomfinnspåfacebook   ...

Av Anita - 27 augusti 2013 07:26

Hej vänner!Jag har den stora glädjen att få åka färja till jobbet. Den senaste tiden har det varit fantastiskt vackert väder. Solen har lyst, himmel och vatten har varit så vackert blå. Jag måste få visa er:   Lördag morgon. Jag åker 6:55 färjan...

Av Anita - 14 augusti 2013 08:23

Hej vänner!Jag ber om ursäkt. Jo, för att bloggen varit oaktuell en lång tid. Jag har funderat på att stänga ner den. Men det låter jag bli. För mej är det en dagbok och jag gillar att kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit. Datum och händelser ä...

Av Anita - 3 maj 2013 23:13


Hej vänner!Lycka är att kunna njuta på väg till jobbet. Jag åker färja till Visingsö och till mitt jobb i Hemtjänsten. 1:a maj 2013. Såhär är Vättern bäst.  Kram från ensomgillarsjön   ...

Av Anita - 24 april 2013 06:54


Hej vänner!Mer än så behöver jag inte skriva.  Nu har vi en härlig tid framför oss med livsglädjande händelser, resor och göromål. Kram till er alla från ensomnjuteravallapenséerhärhemma       ...

Välkommen

Tidigare inlägg

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

   

Arkiv

10 topplistor (Spotify)

 

 

Bloggare

 

Scrappare

Nätbutiker/Butiker

 

Hemsida

Stickat och Virkat

Milda Matilda, hon är min!

Lyckan var stor när Matilda flyttade hit för precis ett år sedan. Små blåbär på skorna och blå-vit polkagris. I en klänning som är sötare än söt. Numera har hon ett hårband med ett litet blåbär på. Ljuvlig är hon och väldigt rar. c",)

Gränna och Visingsö

MC utflykter och annat

Böcker

Prästbackas Amica de Voltrona

9 veckor och sötast i stan.  

Ami är född 10-02-03.
Vi hämtade henne när hon var  drygt 8 veckor. Underbara lilla valp som kissade hela tiden. Ami har fyllt 3 år och hon förgyller alla dagar hos oss. Vi är så glada att hon är med oss nu. c",

(Ami har en blogg om du vill läsa mer om henne. Länk nedan)

Hund

Mat och annat

TV

 

Väder Gränna


Ovido - Quiz & Flashcards